No big deal...

Eller mycket väsen för ingenting.
Måste man bli så sur för lite papper på golvet. Vadå inget att torka sig med. Finns ju nytt toapapper på övre vånigen det har jag ju själv sett. Matte har ju ben och gå med. Jag ville ju bara ha pappersrullen att leka med. Självklart måste man ta bort pappret först. Matte är så himla hispig. Jag går på valpkurs finns det någon mattekurs man kan skicka henne på. Herrgud, varför får man inte jucka på kuddarna i vardgasrummet. Jag säger bara no big deal.
Ska jag bara vara någon som sitter fint i soffan och bli fotograferad som en liten porslinshund.
Åh så söt jag är...
Är jag snyggast i svartvitt?
Nej, jag är kille som behöver action och bus, lilla matte.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annki

Väldigt snygg kille.

2013-09-27 @ 12:08:02
URL: http://pargas.bloggplatsen.se
Postat av: Carina (Milles Matte)

Tack och vilken fin blogg och hundar du har

2013-09-27 @ 13:13:13
Postat av: Dannielle

Vilken fin kille!

2013-09-27 @ 13:13:55
URL: http://rexmatte.vimeddjur.se
Postat av: Hanna

Snyggast i svartvitt, men med färg :). Cool kontrast mot den svarta bakgrunden!

2013-09-27 @ 14:18:23
URL: http://www.kennelblagul.blogspot.se
Postat av: Anonym

Din Matte behöver iaf inte lära sej att hantera en kamera, det är hon PROFFS på. Vilka jättefina bilder hon har tagit på dej (y)jag gillar de svart-vita bilderna bäst. <3 Du är en MKT vacker prick <3 Nu får du se till att vara en *duktig* elev på valpkurse så Matte kan vara stolt över dej ;)

2013-09-27 @ 14:24:20
Postat av: Ulrika Ludvigsson

Jag behöver oxå gå i skola, jag vill inte vara anonym, som jag blev m mitt inlägg

2013-09-27 @ 14:37:04
Postat av: Carina (Milles Matte)

Tack, alla och vilka fina bloggar ni har.

2013-09-27 @ 17:34:17
Postat av: Balder

Hejja Mille busa på!

2013-09-28 @ 10:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0