Skam på torra land...

Ni vet ju att jag är en vanehund. Jag vill ha mina rutiner och vanor. I morse kom jag helt ur balans. Min matte är ledig idag och ledig dag brukar betyda min dag. Hon ägnar sig åt mig och vi gör en massa bus när de andra valparna ändå är i skolan. Efter frukost idag så gick hon och la sig på soffan. Drog filten över huvudet och mumlade något om migrän. Så kan man inte göra. Jag har mina behov och visst hade husse varit ute med mig men det är ju inte samma sak. Vi skulle ju ut till hundrastgården.
Matte res dig upp...
Jag fick ta saken i egna händer. Matte jag städar och sedan går vi ut och spelar fotboll.
Här är bollen matte.
Ser du mig inte matte?
Efter mycket om och men så gick vi äntligen ut. Men det blev en kort tur för Jasmine lilla tjevalpen ringde från skolan och sa att hon mådde dåligt. Då fick vi åka och hämta henne och hon spydde som bara den. Hon har väl ätit gräs som jag brukar göra. Jag spyr också av gräs.
Tråkig dag och det väl lika bra att sova. Matte undrar varför jag ligger på golvet istället för i min nya bädd. Enkelt jag har ju lagt mina leksaker där. Blev för hårt att ligga på dem. Nä skam på torra land vilken tråkig dag.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha, vad söööt! :P

2013-10-04 @ 19:09:05
URL: http://nelliethedog.blogg.se/
Postat av: Carina (Milles Matte)

Tack :)

2013-10-04 @ 20:16:14
Postat av: Ulrika Ludvigsson

<3 Käre Mille <3
Fy vilken TRÅKIG dag du haft i dag, jag tycker
riktigt SYND om dej. Trots att du försökt på alla
sätt har du inte fått någon respons....
Hoppas VERKLIGEN att du får en bättre dag i morgon
<3 KRAM <3 på dej

2013-10-04 @ 22:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0