En grön anka?

Lite uppochnervänd vecka. Matte har haft någon form av influensa och legat i sängen i några dagar. Jag och småvalparna fick åka till deras pappa. Där var jättekul. Jag åt ur soptunnan, fick ostbågar och Lindas härliga mackor.  Det blev en himla massa bus med deras pappa Anders. Matte kan vara sjuk flera gånger bara roligt att busa där. Vi lekte även kurragömma på stranden.
Matte började vakna till liv i eftermiddag och vi valpar fick baka äppelkaka. Jag och Jasmine provsmakade mest.
Lite mer deg tyckte jag det skulle vara.
Sedan tog vi oss en svängom.
ok inte världens bästa bild. Blir mycket mobilfoton här. Matte har inte stora kameran i beredd.
Sedan försökte jag psyka mig till en bit päron av Wiktor.
Ok man kan inte lyckas alla gånger.
Sedan kunde jag inte förstå varför jag de kallade mig för en grön anka hela eftermiddag. Tror att Jasmine spelade mig någon form av spratt.
Nu blir det fredagsmys.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jasmine

hahaha du e bara för rolig mille och det va mysigt att kramas lite gran <3 love you mille this is a funny dog <3

2013-10-18 @ 20:49:24
Postat av: Ulrika Ludvigsson

Hoppas din Matte är frisk nu, så hon kan hålla dej i örat när det behövs... Du är ju väldigt duktig ser jag både på att baka äpplekaka o ha åsikter om mängden deg(vet du där håller jag med dej, det skall vara MKT deg) o att dansa* Wiktor va snål med sitt päron ja,ja det fick du väl ta...Tycker du ser rätt töntig ut som grön anka om du nu vill veta vad jag tycker....Jättefint Fred.mys foto* Men vad är det du ligger o tuggar på? Ha nu en riktig mysig helg med dina 2 o 4:beningar*

2013-10-19 @ 15:16:56
Postat av: Mille

Matte är frisk men lillhusse har vari sjuk och legat på sjukhuset. Jag tuggar på något förbjudet :)
Kram

2013-10-20 @ 15:41:24
Postat av: Viveca Jansson

Va?! Får du hjälpa till med att baka?! JAg får aaaaaaldrig vara med och bestämma när det bakas och lagas mat. Jag får inte ens vara med i köket! (Men den där jäkla katten som bor här hemma, HON får minsann kräva ost av husse när han gör smörgås! Gör jag det får jag bara gå och lägga mig! Det är så himla orättvist!)//Zakk

2013-10-25 @ 18:14:13
URL: http://aceviv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0