åååh Tjejer....

Får lov att säga att jag börjar verkligen gilla tjejer. Idag var det rena julaftaton. Lillvalpen Casper hade klassträff på Galgberget och sagoängen. Massor av barn och bullar. Matte, jag lovar att mamman med ryggsägen inte alls blev sur för jag snodde en bulle ur hennes väska. Hon skrattade bara. Men vilka härliga tjejer. De klappade mig och hittade pinnar stora som träd till mig.
Matte som är en riktig glädjedödare skällde och förstörde när vi dansade och kramades.
Hon har ingen humor alls.
Trevligt och jag hittade en hel del smulor efter kalaset.
Nu är jag helt slut och får ta igen mig. Husse drog med mig på en lång morgonpromenad i morse också. Full rulle som vanligt i mitt lilla hundliv.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0