Sitt, ligg och klick... What the...

Då var friden slut. Nu har vi börjat i en ny hundkurs. Matte och husse håller på att göra livet svårare för mig. Klick, klick säger det och jag får godis. Jättekonstig metod. Ibland fattar jag nada. Men matte och husse är helt lyriska. De tror att jag helt plötsligt har börjat lyssna. Men jag är ju bra sugen på korven de ger mig. De står där och säger inte ett ljud. Till slut tröttnar jag och sätter mig ned, orkar ju inte stå upp hela tiden. Då får jag helt plötsligt godis. Tänkt att det räcker med att bara sitta för att få en bit korv. Enkelt.
Sedan har de gjort en ruta där jag tydligen ska sitta när de äter. Hur kan de? Rena djurplågeriet. Jag blir faktist ledsen. Vadå hoppar och snor mat? Ja sätt mig i fängelset då eller rutan. Men jag tänker minsan ge dem en match. Jag var snäll de första dagarna men nu är det nästan lite krig. Egentligen är de ju världens bästa matte och husse.
Förutom när de utsätter mig för practikal jokes.
Jag hade inte alls bajsat inne. Den smakade plast ska ni veta. Lite taskiga är de, matte och husse.
Sura ska jag göra en stund i alla fall.
Samt sno mattes BH.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0