My name is...

Bond...
Ni ska bara veta hur snygg jag var häromkvällen. Lillvalpen fyllde 8 år och det var kalas hemma hos hans pappa. Valparna bor tydliga inte med sin rätta matte och husse. Min husse och matte är inte helt samma matte och husse som till små valparna. Ni kanske fattar det gör inte jag. Men ibland är jag hos valparnas husse så då blir han min låtsas husse. Nu ska tydligen två av valparna få en ny valp. Fast inte min mattes valp. Usch så rörigt det blev. Tillbaka till ordningen. Jag skulle berätta om kalaset för lillvalpen Casper. Kalas=med många köttbullar till mig. Wow vad roligt det var med kalas. Jag fick köttbullar från höger till vänster. Alla ville klappa och kela med mig. Matte blängde på mig och sa att jag inte fick äta så mycket och att jag skulle få ont i magen. Men jag har en rikgtig plåtmage. Här kan i princip vad som helst slinka in. Speciellt det som barnen håller i sina händer, riskakor, glass och kakor. Mums.
Lilla Casper 8 år.
Här är jag i min snygga fluga. Lite som James Bond.
Sitt fin och få en köttbulle :)Livet är härligt.
Valpen Casper fick massor av presenter. En jättefin cykel och spel. Lite synd om killen denna vecka. Tydligen har han ont i hjärtat och fått hjärtmedicin. Bonus för mig som får ha matte hemma. Fast det blir inte så långa promenader. Matte säger att jag blivit duktig på att gå fot och jag fick beröm av läraren på hundkursen också. Det ni.
Mys med valparna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika Ludvigsson

Tjena Mr BOND*
Du är så stilig i din fluga, så jag förstår att det var lätt som en plätt för dej att få så många köttbullar, speciellt som du satt så fint oxå*
Kul å höra att du är så duktig i skolan. det blir guld-stjärna*
Lova nu att du tar det lilla lugna med valpen Casper
o att du ser till att han har det bra o mysigt tillsammans med dej Kram till dej o valpen <3

2013-11-14 @ 10:06:27
Postat av: Mille

Tack, kram tillbaka.

2013-11-14 @ 10:44:32
Postat av: Terése

Mille verkar vara en skön kille som vet hur man njuter av livet. Min hund Tolstoj hälsar att det är superkul att dra, man känner sig duktig och betydelsefull när en får dra de små människovalparna ;)

2013-11-14 @ 11:02:28
URL: http://bouvierbaby.se
Postat av: Anonym

Tack, fin blogg ni har.

2013-11-14 @ 15:55:02
Postat av: Mille

Från Mille så klart ovan anonym

2013-11-14 @ 15:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0