Finaste...

Matte sa att jag måste göra ett blogginlägg om mitt nya fina täcke. Pinsamt tycker jag. Glömmer hon inte att jag är kille. Inte riktigt vår grej att fotografera kläder och lägga ut. Men visst är jag fin idag.
Inköpta på bästa affären Dogz. Älskar den affären. Tjejerna är så söta och ger mig lite godis och matte handlar alltid roliga och goda saker som leksaker och grisöron. Ibland mindre viktiga saker som koppel och halsband.
Man kan ta sig fram på många sett eller hur? Tränar lite bakben här.
Jag ser ljuset...
Min fåniga matte och jag.
 
Nä annars händer det inte så mycket i mitt fyrbenta liv.
 Matte och Husse tittar mest på tv. De tycker helt plötsligt att det blivit mörkt och kallt ute på kvällarna. Varför går de inte bara och köper ett täcke på dogz som jag gjorde. Fanns i större storlekar det såg jag. Går jättebra att kissa ute med det och det är varmt om rumpan när man gör nummer två.
Säger bara en sak. Lek mer med mig. Jag är ju det finaste ni har.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Zelda, Elin & Nellie

Hej Mille!
Så fin du är i ditt nya vintertäcke! =)
Vi har likadana, Elin har i samma färg som du, Zelda har rött och Nellie har ett blått. =) De är varma och sköna att ha på vintern. =) Fast Zelda har bara när det är riktigt kallt - hon är inte så frusen som vi andra två.

2013-11-27 @ 20:48:38
Postat av: Mille

Ja jättesköna. Hoppas vi kan springa ikapp snart igen Kram Mille

2013-11-27 @ 22:28:45
Postat av: Balder

Ojoj, nu var det längesen jag var här. Jäkligt snygg jacka! Pälskragen ser jätteskön ut. Hoppas bara att det inte är kaninpäls förstås.
Kram på dig Mille.

2013-12-07 @ 12:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0